Tisztelt Hallgató!
Ezúton szeretném ismételten tájékoztatni, hogy az egyetemen végbemenő modellváltás következtében a Pécsi Tudományegyetem adószáma és bankszámlaszáma 2021. augusztus 1-től megváltozott.
Az Egyetem új bankszámlaszáma a következő:
IBAN: HU88117310012313537800000000
SWIFT KÓD: OTPVHUHB
Az Egyetem új gyűjtőszámla száma a következő:
A korábbi gyűjtőszámlára befizetett és még fel nem használt összegek átfordításra kerülnek az új gyűjtőszámlára. Ehhez kapcsolódóan hallgatói teendő nincs.
Az elkészített kiírások befizetésére a következő lehetőségek állnak rendelkezésére:
SimplePay: Neptunon keresztül indított bankkártyás kiegyenlítés a Pénzügyek/Befizetések menüpont alatt.
Gyűjtőszámla: Utalás az Egyetem által megjelölt számlára, ahol a befizetett összeg egy hallgatói egyenleget képez, melyből a Neptunban kiírt tétel automatikusan kiegyenlítődik vagy hallgatói hozzárendeléssel.
Gyűjtőszámla száma: 11731001-23135392
Gyűjtőszámlára csak magánszemély utalhat, a cég által történt utalást visszafordítjuk az utaló számára.
Utaláskor a megjegyzés rovatba az azonosításhoz feltétlenül írja be: NK-Neptun kód (a Neptun kód helyére a saját Neptun kódját írja).
Utalás számla alapján: Cég által történő utalás esetén az előre kért és kiállított számla alapján történő utalás.
Egyetem bankszámlaszáma számla alapján történő utaláshoz
11731001-23135378
Pénztár: Az Egyetem Pénztáraiban készpénzben vagy bankkártyával történő teljesítés a Neptunban előre kiírt tétel esetén (A pénztári szolgáltatás előreláthatólag 2021. augusztus 9-től lesz újra elérhető.).
Diákhitel1: Szabadfelhasználású diákhitel esetén a fenti kiegyenlítési módok egyike.
Diákhitel2: Kötött felhasználású diákhitelnél a szerződésszám rögzítése a Neptunba a kti.pte.hu oldalon leírtak alapján, a hitelt a Diákhitel Központ az Egyetemnek utalja 2021. október 15-ig. Kizárólag önköltség és idegen nyelvi hozzájárulás befizetésére használható fizetési mód.
A kiírt tételek rögzítése során a befizetésről számla készül. Amennyiben nem nyilatkozik számlakérő nyomtatvány kitöltésével arról, hogy cég nevére kéri a számlát, akkor a hallgató saját nevére készül számla.
Minden elkészített számláról automatikusan jelentés megy a NAV-hoz, ezért kérjük, hogy céges számlaigényét időben, még az utalás elindítása előtt jelezze. Már kiállított számla módosítására csak korlátozott lehetőség áll az intézmény rendelkezésére.
Számlaigényét a Neptunban a Pénzügyek / Befizetés menüpontban (a kívánt tétel sora végén szereplő + jelet kiválasztva a Kérvény leadás menüpontban tegye meg.
A modellváltásból eredő változások miatt számlát előreláthatólag 2021. augusztus 9-e után tudunk kiállítani.
Kérem a leírtakat alaposan tanulmányozza át és az abban foglaltak szerint járjon el.
Amennyiben kérdése merülne fel, akkora azt kérem a megszokott módon az infokti@pte.hu e-mail címen jelezze.
Személyes ügyintézésre kizárólag a time.pte.hu oldalon történt előzetes időpontfoglalás után van lehetőség.
Üdvözlettel:
Csukáné Jäckl Ildikó
irodavezető
Hírek
Pályázatok
Kapcsolat
H-7622 Pécs, Vasvári Pál utca 4.
+36 72 501-500/12014
elnokititkarsag.ehok@pte.hu