Nem vettek fel? További információ a lehetőségekről

Pécsi Tudományegyetem2023/2024. tanév kollégiumi beköltözési rend

Pécsi kollégiumok
2023. 09. 02. 09.00 – 19.00
2023. 09. 03. 09.00 – 19.00

Szekszárdi Kollégium
2023. 09. 03. 14.00 – 17.00

Zalaegerszegi Kollégium

„A” Kollégium

2023. 09. 02. 09.00 – 19.00
2023. 09. 03. 09.00 – 19.00

Pannon Egyetem-Gaspa Kollégium

2023. 09. 03. 14.00 – 20.00

Szombathelyi Kollégium

2023. 09. 02. 09.00 – 15.00
2023. 09. 03. 10.00 – 14.00

Kaposvári Kollégium
2023. 09. 02. 09.00 – 19.00

2023. 09. 03. 09.00 – 19.00

Kérjük a hallgatókat, hogy a beköltözés alkalmával a gyorsabb beköltözés érdekében csak az évkezdéshez szükséges legfontosabb tárgyakat hozzák magukkal.

A beköltözés során a hallgatót lehetőleg csak annyi fő kísérje, ahány feltétlenül szükséges a gyors beköltözéshez!

A beköltözés elengedhetetlen feltétele, hogy a hallgató a regisztrációs pulthoz a személyazonosságot igazoló dokumentumokkal , valamint a Neptun kódjával érkezzen, egyéb dokumentum a beköltözéshez nem szükséges. A beköltözés során – későbbi személyazonosítás céljából – a kollégistáról fénykép készülhet.

Gyakran ismételt kérdések

Szeretném lemondani a férőhelyet. Hogy tehetem meg?

Kérjük, írj egy e-mailt a kollegiumok.ehok@pte.hu -ra, az e-mailben mindenképp tüntesd fel a Neptun kódod, és hogy melyik kollégiumba kerültél besorolásra.

Kérün, hogy minél hamarabb mondd le a kollégiumod írásban, ha így döntesz,  hogy férőhelyedet más rászoruló hallgató elhelyezésére felhasználhassuk!

Férőhelyet szeretnék cserélni. Hogyan tudom ezt intézni?

Erre 2023. augusztus 31. 12 óráig van lehetőséged, az itt leírt módon. Fontos, hogy csak azonos nemű cserepartnerek esetén garantált a csere, és csak akkor, ha időben beérkezik! Csak a megadott határidőig beérkezett kérelmeket tudjuk úgy feldolgozni, hogy a beköltözésre már az elcserélt férőhely legyen elfoglalható!

Szobafoglalás menete

I. A foglalás kezdete

Az e-mailben leadott foglalások kezdete 2023. augusztus 27. 16:00! Az ezelőtt érkezett e-maileket semmisnek tekintjük, és nem számítanak érvényes foglalásnak.

II. A foglalás menete, érvényesség feltételei

A foglaláshoz erre az e-mail címre: vanyadora10@gmail.com kell e-mailt küldened, amelynek tárgya Szobafoglalás#szobaszám (példa: Szobafoglalás#442) legyen! Amennyiben a szoba számát nem tudod, de azt igen, hogy kivel szeretnél együtt lakni, úgy a tárgy: Szobafoglalás#szabadon. Az érvényes szobafoglaláshoz legalább 3 olyan főnek kell szerepelnie az e-mailben névvel és Neptun-kóddal, akik felvételt nyertek a Jakabhegyi Kollégiumba és erről értesítést is kaptak. Ez esetben a kétszobás blokk egyik szobáját foglalták le sikeresen, és a másik szoba teljesen szabad. A két szoba, azaz egy teljes blokk érvényes foglalásához 6 személy nevének, és Neptun-kódjának kell szerepelni. A blokk foglalásakor jelezzétek, hogy kik mennek az A, és kik a B szobába.

II/a páros szobák, és foglalásuk

Van lehetőség a kollégiumban páros szobákat foglalni. A foglaláshoz a pár mindkét tagjának felvételt kell nyernie a Jakabhegyi Kollégiumba. Aki tudja, hogy melyik szobát szeretné, annak van lehetősége ezesetben is szobát foglalni Szobafoglalás#Szobaszám tárggyal, a többieknek igyekszünk az igényeknek megfelelőt találni. A foglalás tárgya ezesetben Szobafoglalás#páros.

III. a foglalás vége

A szobafoglalásról szóló email beérkezésének véghatárideje 2023. szeptember 1. 16 óra. Az ezt követően beérkezett leveleket nem tudjuk figyelembe venni.

Kedves Kollégisták!

Kérjük figyelmesen olvassátok végig a leírtakat, mivel a határidő előtt és után érkező szobafoglalásokat semmisnek tekintjük! Csak és kizárólag a lent megadott e-mail címen lehet foglalni!

Az idei évben is van lehetőségetek szobafoglalásra, melynek menete a következő:

  • A foglalás csak felvett hallgatókkal lehetséges (a még rektori eredményre várók és az év közbeni elhelyezésre várók nem tudnak szobát foglalni sajnos)
  • A felvett státuszotokat pdfbe nyomtatott felvételi e-mailetekkel tudjátok igazolni
  • Akik kolicserére várnak, azok csak abban az esetben tudnak foglalni, ha az EHÖK-től már megkapták az elfogadott cserehatározatot és hivatalosan is rendelkeznek már boszis hellyel! A cserehatározat mellékelése nélkül a foglalás érvénytelen.
  • A foglalás csakis 4 fővel történhet
  • Mind a 4 fő nevére, NEPTUN kódjára és felvételi határozatára szükségünk van a foglaláshoz
  •  Csak egy fő írjon e-mailt a foglalók közül
  • A foglalásból kizáró ok lehet, ha a tavalyi évben kollégiumi jegyzőkönyv készült valamely nem túlzottan megfontolt cselekedetedről, vagy ha az év végi kiköltözésnél a szobád/blokkod állapota nem volt megfelelő
  • Csak a szobafoglalas.boszi@gmail.com-ra érkező e-maileket dolgozzuk fel! Facebookon, vagy más e-mailre küldött foglalással nem áll módunkban foglalkozni!
  • Ha foglalásként több helyen szerepel ugyanazon hallgató, az az összes foglalást érvényteleníti, amelyben szerepel

A szobafoglalás augusztus 24.(csütörtök) 12:00-tól augusztus 31. (csütörtök) 12:00-ig lehetséges

Példa az „újaknak”, vagy a feledékeny „régieknek”:

Minden szinten 25 blokk van (értelemszerűen 1-25) „A” és „B” szobával.

Egy foglalás például így néz ki:

„”

Tárgy: Szobafoglalás Boszorkány Kollégium Címzett: szobafoglalas.boszi@gmail.com

Kedves Kollégiumi Diákbizottság!

A következő helyre szeretnénk foglalni a következő hallgatókkal:

6. emelet 22.-es Blokk (622)

A szoba (bal kezed felől):

Zsíros B. Ödön ASD123

Szikrá Zoltán FGH456

B szoba (jobb kezed felől):

Major Anna JKL789

Mesz Elek QWE987

A foglalásunkhoz mellékletként csatolom mind a négyünk felvételéről szóló dokumentumokat!

Köszönöm szépen!

xy””

Fontos, hogy az alábbi blokkokat technikai okok miatt nincs lehetőségetek lefoglalni:

  • 101
  • 102
  • 107
  • 108
  • 210
  • 402
  • 417
  • 506
  • 517
  • 518
  • 519
  • 607
  • 613
  • 704
  • 708
  • 710
  • 712
  • 804
  • 807
  • 821

Kedves Leendőbeli Kollégisták!

Először is gratulálunk a felvételetekhez a Szántó Kollégiumba, reméljük elnyeri tetszéseteket, mi bizottsági tagok már évek óta élvezzük az ittlétet, akik pedig laktak már itt, nekik: Üdv újra köztünk!

Pár infó a szobafoglalással kapcsolatban:

1. A szobafoglalás ideje:

A szobafoglalással kapcsolatos e-mailek küldését augusztus 27. 12:00-tól kezdhetitek és augusztus 31. éjfélig tudjuk fogadni, regisztrálni a beérkezett igényeket. Válasz mailben kaptok megerősítést legkésőbb a beérkezés napjának estéjén, kérem türelmeteket.

2. A foglalás menete:

A szantokollegium@gmail.com e-mail címre várunk tőletek foglalási e-mailt, melynek tárgya „foglalás-szobaszám-x fő” (példa: foglalás-104-2 fő). Ha új vagy és nemtudod a szobaszámrendszert, de van kivel szobát foglalnod akkor ez esetben a tárgy legyen „foglalás-szabad-x fő” (példa: foglalás-szabad-2 fő) Az érvényes foglaláshoz minimum 2 főnek kell szerepelnie az e-mailbe névvel és neptun kóddal, akik kaptak értesítést arról, hogy felvételtelt nyertek a Szántó Kollégiumba. Maximum 4 fő foglalhat szobát, így egy egész blokkot foglaltok szobánként 2-2 fővel. 1 fő sajnos nem foglalhat szobát, illetve 3 fős koedukált foglalást sem regisztrálunk.

3. Páros szoba foglalása:

A kollégiumban lehetőség van pároknak 2 fős szobát foglalni, ebben az esetben az e-mail tárgya legyen „foglalás-páros”. Ha pontosan tudjátok a szobaszámot, akkor a tárgy „foglalás-páros-szobaszám” (példa: foglalás-páros-117). Ebben az esetben is mindkét félnek a neve szerepeljen neptun kóddal együtt az e-mailben, és mindketten értesítést kaptatok felvételetekről.

További kérdésekért forduljatok hozzánk nyugodtan facebookon, illetve facebook csoportunkba mindenképpen lépjetek be melynek neve „PTE Szántó Kollégium 2023-2024”. Itt kaptok hasznos információkat, tudtok szobatársat keresni (foglalás) és minket is megtaláltok.

SZOBAFOGLALÁS ÉS BEKÖLTÖZÉS

  • Blokkot foglalni erre az e-mail címre írva tudsz: szalay@pte.hu
  • Foglalni lehetséges: 2023.08.24, 12:00 – 2023.09.01, 12:00 (azaz dél) óráig (ennél korábban vagy később érkezett e-maileket nem áll módunkban figyelembe venni)
  • Tárgynak kérlek add meg: Szobafoglalás – Szalay László Kollégium

A foglalás menete:

  • A foglalás csak felvett hallgatókkal lehetséges (a még rektori eredményre várók és az év közbeni elhelyezésre várók nem tudnak szobát foglalni sajnos)
  • A megadott határidő előtt, illetve utána érkezett e-maileket nem vesszük figyelembe
  • Teljes blokk foglalása csak 6 fővel lehetséges, egyéb esetben csak a szobatársak megjelölésére van lehetőség
  • Mind a 6 fő neve, NEPTUN kódja és besorolási döntése szükséges a foglaláshoz
  • Ha foglalásként több helyen szerepel ugyan azon hallgató, az összes foglalást érvényteleníti, amelyben szerepel

Példa:

Kedves KOB!

A következő helyre szeretnénk foglalni a következő hallgatókkal:

202-es Blokk

A szoba (bal kezed felől):

– NÉV 1- Neptun kód 1

– NÉV 2 – Neptun kód 2

– NÉV 3 – Neptun kód 3

B szoba (jobb kezed felöl):

– NÉV 1- Neptun kód 1

– NÉV 2 – Neptun kód 2

– NÉV 3 – Neptun kód 3

A foglalásunkhoz mellékletként csatolom mind a 6 fő felvételéről szóló határozatot!

Kedves Kollégisták!

Szobafoglalás menete

A szobafoglaláshoz az alábbi e-mail címre kell e-mailt küldeni:

E-mail: címzett:

hamarics.maria@pte.hu másolat: vranek.kata15@gmail.com

  • SZOBÁNKÉNT egy fő írjon e-mailt, a tervezett szoba lakóinak felsorolásával (Név, Neptun-kód, e-mail cím)
  • egy szobába maximum 3 fő iratkozzon fel
  • az e-mail tárgya: Szobafoglalás_PTE Szekszárdi Kollégium

A foglalásokat 2023.08.30. (szerda) 16:00 óráig várjuk. Az ezt követően beérkezett leveleket nem tudjuk figyelembe venni.

Előre is köszönjük együttműködéseteket!

Várjuk leveleitek!

Kaposvár:
E-mail cím: p.szilvia24@gmail.com
2022.09.01. 20:00-ig írhattok bármikor
Teljes blokk 4 fő (1 blokk 2 szoba (2-2fő))
Szükséges adatok: teljes név, neptun kód
Zalaegerszeg:
A Kollégium
E-mail cím: marmarosi.blanka@gmail.com
2022.09.01. 20:00-ig írhattok bármikor
Szükséges adatok: teljes név, neptun kód
Pannon Egyetem Gaspa Kollégium
kollegium@zek.uni-pannon.hu
Szombathely:
E-mail cím: dorinka121@gmail.com
2023.09.01. 20:00-ig írhattok bármikor
Szükséges adatok: teljes név, neptun kód

Kedves Hallgatók!

Szobafoglalás időpontja augusztus 27. 12:00-tól augusztus 31. 18:00-ig.

laterkob@yahoo.com

Laterum facebook csoport: PTE Laterum Kollégium (https://www.facebook.com/groups/laterkoli/)

A szobafoglalás menete:

  • E-mailen keresztül 3 fő feltüntetésével lehetséges a szobafoglalás
  • Tartalmazza az email: Nevek, Neptun kódok, felvételi határozatok
  • Egy szobából elég egy összesített foglalás!