Nem vettek fel? További információ a lehetőségekről

Pécsi Tudományegyetem2021/22. tanév kollégiumi beköltözési rend

Pécsi kollégiumok
2021. 09. 04. 08.00 – 20.00
2021. 09. 05. 08.00 – 20.00

Szekszárdi Kollégium
2021. 09. 05. 14.00 – 19.00

Zalaegerszegi, Szombathelyi és Kaposvári Kollégium
2021. 09. 04. 14.00 – 20.00
2021. 09. 05. 08.00 – 20.00

Kérjük a hallgatókat, hogy a beköltözés alkalmával a gyorsabb beköltözés érdekében csak az évkezdéshez szükséges legfontosabb tárgyakat hozzák magukkal.

A beköltözés során a hallgatót csak 1 fő kísérheti.

A beköltözés során, a kollégiumba történő belépést követően ajánlott a kézfertőtlenítés és az egyéni védőeszköz használata (pl. orr-szájmaszk), de nem kötelező.

A kollégiumi lakhatás során a folyosókon és a közhasználatú tereken mindenkitől elvárt a hatályban lévő járványügyi előírások maradéktalan betartása.

A beköltözés elengedhetetlen feltétele, hogy a hallgató a regisztrációs pulthoz a személyazonosságot igazoló dokumentumokkal , valamint a Neptun kódjával érkezzen, egyéb dokumentum a beköltözéshez nem szükséges. A beköltözés során – későbbi személyazonosítás céljából – a kollégistáról fénykép készülhet.

 

Határon túli magyar, valamint külföldi hallgatók beköltözésének részletszabályai (Pécsi kollégiumok esetében)

Beköltözés
2021. 09. 04. 08.00 – 20.00
2021. 09. 05. 08.00 – 20.00

2021.09.05. után munkaidőben (részletes tájékoztatás az érintett kollégiumtól kérhető)

Az aktuális szabályozás értelmében 2021. 09. 01-től a hallgatónak az Egyetem által működtetett International Welcome Desk-nél (PTE Szántó Kollégium, 7633, Pécs Szántó-Kovács János u. 1/d) kell jelentkeznie megérkezés után.

Amennyiben a hallgatót a határátlépést követően járványügyi eljárás keretében karanténra kötelezte a Rendőrség, azt a Szántó Kollégium erre a célra kijelölt férőhelyén, térítés ellenében töltheti el. A karantén során a hallgató jogosult az Egyetem által térítésmentesen nyújtott PCR vizsgálatok igénybevételére.

A kollégiumi karantén szolgáltatás díjszabása a következő:

  • ellátással: 4 830 Ft/nap
  • ellátás nélkül: 2 300 Ft/nap
  • alapszolgáltatáson felül igényelt, eseti ágyneműcsere: 950 Ft/alkalom

A fenti díjszabásban foglalt szolgáltatás a higiénés cikkek (folyékony szappan, wc papír) pótlását és az ágyneműcserét (a fertőzött textil mosatásra vonatkozó szabályok alapján) is tartalmazza. Az ellátással igényelt karantén szolgáltatás napi háromszori étkezést (hideg reggeli és vacsora, meleg ebéd) tartalmaz. A kollégiumi jogviszonnyal rendelkező, kollégiumi lakhelyén (vagy annak megfelelő minőségű más kollégiumi férőhelyen) karanténban tartózkodó hallgató a kollégiumi díjfizetés alól nem mentesül. A hatósági házi, vagy az önkéntes karantén ideje alatt kollégiumi lakhatási szerződést felmondani nem lehet.

A kollégiumi hellyel nem rendelkező hallgató hatósági házi karanténját más helyen is eltöltheti (pl. amennyiben a beutazás alkalmával a határellenőrzés során azt adta meg karantén helyszínéül).

Amennyiben 5 nap alatt és a két mintavételezés között legalább 48 óra elteltével elvégzett molekuláris biológiai vizsgálat – SARS-CoV-2 PCR teszt – igazolja, hogy a karanténban lévő hallgató szervezetében a SARS-CoV-2 koronavírus a vizsgálat időpontjában nem volt kimutatható, a karantén alól a hallgató felmenthető és szobájába átköltöztethető.

Nem pécsi képzési központ esetében részletes tájékoztatás az érintett kollégiumtól kérhető.

Gyakran ismételt kérdések

Szeretném lemondani a férőhelyet. Hogy tehetem meg?

Kérlek, írj egy e-mailt a kollegiumok.ehok@pte.hu -ra, az e-mailben mindenképp tüntesd fel a Neptun kódod, és hogy melyik kollégiumba kerültél besorolásra.

Kérlek minél hamarabb mond le a kollégiumod, ha így döntesz, hogy férőhelyedet más rászoruló hallgató elhelyezésére felhasználásuk!

Férőhelyet szeretnék cserélni. Hogyan tudom ezt intézni?

Erre szeptember 2-n 16 óráig van lehetőséged, az itt leírt módon. Fontos, hogy csak azonos nemű cserepartnerek esetén garantált a csere, és csak akkor, ha időben beérkezik!

Szobafoglalás menete

I. A foglalás kezdete
Az e-mailben leadott foglalások kezdete 2021. augusztus 31. 12:00! Az ez idő előtt érkezett e-maileket semmisnek tekintem, és nem számítanak érvényes foglalásnak.
II. A foglalás menete, érvényesség feltételei
A foglaláshoz erre az e-mail címre: stemler.kitti@pte.hu -ra kell e-mailt küldened, amelynek tárgya Szobafoglalás#szobaszám (példa: Szobafoglalás#442) legyen! (Amennyiben a szoba számát nem tudod, de azt igen, hogy kivel szeretnél együtt lakni, úgy a tárgy: Szobafoglalás#szabadon) Az érvényes szobafoglaláshoz legalább 3 olyan főnek kell szerepelnie az e-mailben névvel, és neptun kóddal, akik felvételt nyertek a Jakabhegyi Kollégiumba és erről értesítést is kaptak. Ez esetben a két szobás blokk egyik szobáját foglalták le sikeresen, és a másik szoba teljesen szabad. A két szoba, azaz egy teljes blokk érvényes foglalásához 6 személy nevének, és neptun kódjának kell szerepelni.

II/a páros szobák, és foglalásuk
Van lehetőség a kollégiumban páros szobákat foglalni. Ezt a szobatípust sok év tapasztalata alapján szeretnénk pároknak kiadni, a foglaláshoz a pár mindkét tagjának felvételt kell nyernie a Jakabhegyi Kollégiumba. Aki tudja, hogy melyik szobát szeretné, annak van lehetősége ez esetben is szobát is foglalni, a többieknek igyekszünk az igényeknek megfelelőt találni. A foglalás tárgya ez esetben Szobafoglalás#páros. Amennyiben a kollégiumban található páros szobák nem telnek meg az érvényes foglalókkal, úgy igyekszünk majd lehetőséget biztosítani a félpárok számára is; aki ebben a helyzetben van, küldje el saját és párja nevét és neptun kódját, az e-mail tárgya: Szobafoglalás#félpár.

III. a foglalás időtartama
Az érvényesen lefoglalt szobákat szeptember 04. szombat este 18:00 óráig tudjuk tartani, utána a foglalások érvényüket vesztik és a be nem költözött hallgatók helyeit feltölthetjük másokkal is.

Kedves leendő kollégisták!
Az előző évekhez hasonlóan idén is van lehetőség szobafoglalásra.
Csak 4 fővel lehet foglalni. Amint megvan mind a 4 fő, egyikőtöknek elegendő e-mailt írnia nekünk a
kajzinger.peter@pte.hu
VAGY
zsivanyjuhasz@gmail.com
címre, melynek a következőket kell tartalmaznia:
-Mind a 4 hallgató neve és neptunkódja.
-Mind a 4 hallgató felvételi határozata .pdf formátumban
-A tárgyban valamilyen módon jelenjen meg a szobafoglalás
-Továbbá a szöveg részben szükségünk van a szoba számára
A foglalásról minden esetben küldünk visszajelzést.

Kedves leendőbeli kollégisták!
Először is gratulálunk a felvételetekhez a Szántó Kollégiumba, reméljük elnyeri tetszéseteket, mi bizottsági tagok már évek óta élvezzük az ittlétet, akik pedig laktak már itt, nekik: Üdv újra köztünk!
Pár infó a szobafoglalással kapcsolatban:
1. A szobafoglalás ideje:
A szobafoglalással kapcsolatos e-mailek küldését augusztus 30-a (hétfő) 12:00-tól kezdhetitek és szeptember 4-e, szombat estig tudjuk érvényben tartani, innentől kezdve a foglalt szobákat is feltölthetjük ha szükséges.
2. A foglalás menete:
A szantokollegium@gmail.com e-mail címre várunk tőletek foglalási e-mailt, melynek tárgya “foglalás-szobaszám-x fő” (példa: foglalás-104-2 fő). Ha új vagy és nemtudod a szobaszámrendszert, de van kivel szobát foglalnod akkor ez esetben a tárgy legyen “foglalás-szabad-x fő” (példa: foglalás-szabad-2 fő)
Az érvényes foglaláshoz minimum 2 főnek kell szerepelnie az e-mailbe névvel és neptun kóddal, akik kaptak értesítést arról, hogy felvételtelt nyertek a Szántó Kollégiumba. Maximum 4 fő foglalhat szobát, így egy egész blokkot foglaltok szobánként 2-2 fővel.
3 fő sajnos nem foglalhat szobát.
3. Páros szoba foglalása:
A kollégiumban lehetőség van pároknak 2 fős szobát foglalni, ebben az esetben az e-mail tárgya legyen “foglalás-páros”. Ha pontosan tudjátok a szobaszámot, akkor a tárgy “foglalás-páros-szobaszám” (példa: foglalás-páros-117). Ebben az esetben is mindkét félnek a neve szerepeljen neptun kóddal együtt az e-mailben, és mindketten értesítést kaptatok felvételetekről.
További kérdésekért forduljatok hozzánk nyugodtan facebookon, illetve facebook csoportunkba lépjetek be melynek neve “PTE Szántó Kollégium 2021-2022”. Itt kaptok hasznos információkat, tudtok szobatársat keresni (foglalás) és minket is megtaláltok.
Üdv,
Kitsikoudis Polichronia, Safcsák Ada, Bombay Barnabás, Szentiványi András Gábor

E-mail cím: eszik.norina@pte.hu
Facebook csoport: UNIV, Link: https://www.facebook.com/groups/248489681886908

A foglalás menete:
– A foglalás csak érvényes besorolási döntéssel lehetséges! (a még rektori eredményre várók és az év közbeni elhelyezésre várók nem tudnak szobát foglalni sajnos)
– BLOKKONKÉNT egy fő írjon e-mailt, a tervezett blokk számával és szobabeosztással (Név, Neptun-kód mindenkinek)
– Felhívjuk a figyelmet, hogy a foglalás feldolgozása beküldési sorrendben történik!
– A foglalásokat csütörtök (2021.09.02.) 20:00 óráig várjuk.
– Az e-mail formai követelménye:
Címzett: eszik.norina@pte.hu
Tárgy: Szobafoglalás_Szalay László Kollégium
Üzenet példa:

Kedves KOB

A következő helyre szeretnénk foglalni, a következő hallgatókkal:
210-es blokk,
“A” szoba: Minta Márton (ASD123), Minta Géza (FGH456), Minta László (SAS001)
“B” szoba: Minta Elek (JKL789), Minta Ferenc (QWE987), Minta Elemér (LOVE01)

Üdvözlettel:
XY

E-mail:
címzett: hamarics.maria@pte.hu
másolat: eszik.norina@pte.hu

Facebook csoport:
PTE KPVK Kollégisták 2021/22
link: https://www.facebook.com/groups/678032262571716

A foglalás menete:
– SZOBÁNKÉNT egy fő írjon e-mailt, a tervezett szoba lakóinak felsorolásával (Név, Neptun-kód)
– Az e-mail tárgya: Szobafoglalás_KPVK Szekszárdi Kollégium
– A szobákba történő besorolás a beköltözéskor történik.
– A foglalásokat péntek (2021.09.03.) 16:00 óráig várjuk.

Előre is köszönjük együttműködéseteket!
Várjuk leveleitek!